* Het begrijpen van de strategie achter de communicatie *

Veel productiehuizen van bedrijfsfilms werken met kant-en-klare invul-sjablonen. Daardoor worden die producties een beetje ‘eenheidsworst’ en kan de specifieke vraag of boodschap van de klant niet optimaal worden overgedragen naar de kijker/klant.

Centrale filosofie bij aksie! is dat wij voldoende tijd en energie willen investeren in het begrijpen van de strategie achter de communicatie van uw bedrijfsfilm. Onze core business is uiteraard het produceren van die bedrijfsfilm, maar we begrijpen maar al te goed dat dit product voor de klant niet het ‘eindstation’ is. Die audiovisuele productie is slechts een onderdeel van het volledige communicatie platform dat u als klant wil uitrollen. Hoe meer inzicht we krijgen in welke context de bedrijfsfilm wordt gebruikt, welk specifiek doel u als klant voor ogen heeft, hoe beter het eindresultaat. Daarom worden we graag vanaf een vroeg stadium betrokken bij uw gedachtegang. Dat heeft een rechtstreeks effect op het eindproduct.

* Flexibiliteit en plan van aanpak *

Het zijn niet alleen de specifieke behoeften van de klant die telkens verschillen. Ook het timeframe en het budget zijn variabel. Uiteraard zullen we steeds werken binnen de opgelegde deadline en maken we een volledige ‘backplanning’ van de bedrijfsfilm (van ontwikkeling tot geplande opleverdatum). Toch wordt binnen deze planning nog genoeg rekening gehouden met flexibiliteit en de mogelijkheid om bepaalde zaken bij te sturen indien nodig.

Ook budgetten worden op maat gemaakt volgens de specifieke behoeften van de klant. In onze schuif zal je geen standaardformulieren vinden… Wij vertrekken voor elke klant en voor elke productie van een nieuw, leeg blad en tekenen graag samen met u de perfecte business communicatie uit!

Reageer